2013. szeptember 10., kedd

Zabpehely keksz

Ezt gyorsan megörökítem, mert nagyon finom lett :) A recept alapja a Nonó féle zabpehely keksz, de elég sokat sikerült változtatni rajta, már csak azért is, mert nem volt itthon tojás egy db sem :D

Szóval:
- 10 dkg nagy szemű zabpehely (egész)
- 50 gr tk tönköly liszt 
- 1 evk lenmagliszt (egyik recept ezt írta tojás helyett)
- 1 tk sütőpor
- 1 evk kókuszzsír
- 1,5 evk folyékony édesítőszer
- kicsi vanília aroma
- 2-3 evk kókuszreszelék
- fél pohár natúr joghurt
- annyi tej h összedolgozható masszát tudjunk kavarni belőle (kb 1-1,5 dl)

Ezeket szépen összekavarjuk és evőkanállal sütőpapírral bélelt tepsibe kis halmokat készítünk. Én ezeket szépen ellapítottam és kerekre igazítottam. Majd 180 fokra előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsütöttem. Nagyon finom lett :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése