2013. augusztus 9., péntek

Pupusas, ahogy én készítettem :)

Régóta szemeztem már ezzel a recepttel, de még nem volt alkalmam kipróbálni, de ma egyébként sem volt ihletem ebéd készítés terén, így gondoltam itt az idő :)

A tészta receptjét máshonnan vettem, de a tölteléket teljesen átvariáltam! Tehát így készült az enyém:

Tészta:
30 dkg liszt (tönköly fehérliszt), 1 teáskanál sütőpor, 1 teáskanál só, 50 ml olaj, 120 ml víz

Töltelék:
2 evk tejföl, 1 evk pizzakrém, 1 tk barbecue szósz, oregánó, bazsalikom
4 szelet füstölt csirkemell sonka, 4 szelet sertéspárizsi apró kockára vágva, ezeket megpirítottam egy kisebb fej, szintén apró kockára vágott lilahagyma társaságában, majd ment rá egy gerezd zúzott fokhagyma is.
Ezt belekevertem az előzőleg kikevert szószba, majd reszeltem bele sajtot és még egy közepes méretű paradicsomot is belekockáztam.

Isteni finom lett :) A tésztát legközelebb kicsit kisebb lángon és tovább fogom sütni, mert itt-ott olyan érzésem volt h nem sült át rendesen, de ennek ellenére nagyon finom volt, meg is ettem belőle kettőt :S Most persze mozdulni sem bírok... :D

Update 2013.10.31.-én: ma tk tönköly lisztből készítettem, így is isteni, a legkisebbnek is nagyon ízlett :) És most kép is készült :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése