2013. július 18., csütörtök

Tejszínes-sajtos cukkinis tészta sonkával

Hozzávalók:
1 közepes fej vöröshagyma
2-3 gerezd fokhagyma
15 dk sonka (esetemben füstölt főtt tarja volt)
1 kisebb cukkini (uborkagyaluval szeletelve)
2 dl tejszín
5 dkg füstölt sajt
1 tömlős sajt
só, bors

250 gr bármilyen tészta (én spagettit használtam)

Elkészítés:
Kevés zsiradékon a csíkokra vágott hagymát megpirítjuk, majd hozzáadjuk a kockára vagy csíkokra vágott sonkát és a gyalult cukkinit is és együtt pirítjuk. Majd rárakjuk a zúzott fokhagymát is, sózzuk, borsozzuk, majd felöntjük a tejszínnel és hozzáadjuk a tömlős sajtot is. Összefőzzük, belerakjuk a reszelt füstölt sajtot, ha szükséges még sózzuk, majd beleforgatjuk a közben sós vízben kifőtt tésztát és kicsit még együtt pirítjuk.

Azonnal tálaljuk :) Én még reszeltem rá egy kis sajtot, nagyon finom és laktató! Igaz nem éppen diétás, de én csak durum tésztát használok, és ebédre szerintem így belefér :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése